marți, 7 august 2007

From the beggining,friends..from the beggining..

Inceputul e mereu cel mai greu. Mi se pare straniu sa scriu,undeva unde poate toata lumea sa vada, k intr'un jurnal..Sper k pe parcurs,sa mi se para mai natural acest lucru,decat acum,knd prk astept,in secunda urmatoare,reactiile de genul " vaaai,dar tu chiar nu aveai nimic mai interesant de zis?" ..sau.."Ahh...pe bune,chiar trebuia sa scrii aici?"..
Vreti sa va zic cva? NU IMI PASA!! pt k m'am saturat sa fiu asa cum se asteapta lumea sa fiu! chiar m'as bucura k ceea ce voi scrie,min viitoarele mele postari,sa va deranjeze..de obicei,adevarul deranjeaza.si dak nu e spus frumos,risti niste reactii mai mult sau mai putin placute.Dar,cum va ziceam.."mi se rupismul" specific prietenilor mei a inceput sa mi se transmita si mie..asa k va doresc ENERVARE PLACUTA! :)

Nota* Personajele din viitoarele postari nu sunt si nu vor fi niciodata fictionale. Si daca va regasiti,cu atat mai bine.Inseamna k despre voi e vorba ;)

PS: Le multumesc prietenilor mei,familiei,cunostiintelor intamplatoare,lumii de pe strada,"vedetelor" de la TV k imi vor oferi subiecte pentru postari. But most of all,I thank myself. K doar e blogu meu,ce dreacu,nu? ;)

Un comentariu:

Ruby Page spunea...

but most of all, i thank myself. modestia aia despre care te-am invatat iese la iveala:>;;)