marți, 21 august 2007

Unforgetable


Pasi pe nisipul care scartaie..marea se aude plangand in departare...pescarusii isi plang cantul. Marea..
A fost o vreme cand imi era frica. Imi era frica sa traiesc,sa fiu reala,sa imi asum niste riscuri..I was afraid. Valurile mi'au luat teama si au dus'o departe departe departe..Oare cat de departe o sa o duca? Departe de tine,atat imi doresc..
Unele legaturi nu se rup niciodata.Raman acolo, in tine,in sufletul tau,si te transforma,iti modifica structura sufletului..Cei care conteaza raman. Sa nu uiti asta. Si da,m'am schimbat,m'ai schimbat,mi'ai redat increderea in tot ceea ce e bun si frumos...
te iubesc.
Sunt cuvinte pe care nu le'am mai spus de mult,si poate abia acum le inteleg valoarea. Sunt lucruri care au importanta si frumusete doar cand sunt impartasite.Marea mi'a adus o iubire pe care nu o cautam,poate chiar nu mi'o doream...dar acum o doresc mai mult decat orice.
Frumusetea unui sarut,a unei imbratisari,a unei priviri...toate astea m'au facut sa simt ca traiesc. Am trait.

Best days of my life..Thank you. I love you..

Sunt legaturi care nu se uita niciodata...

Niciun comentariu: