marți, 7 august 2007

Hai pa,"prieteni adevarati" ce imi suntetzi! ;)

M'am trezit in dimineata asta cu o stare profunda de iritare.Si nu,acea stare "magnifica" nu mi'a trecut atunci cand sunt contactata de anumiti oameni doar atunci cand au nevoie,si,culmea,ii mai si deranjeaza ca nu le pot anticipa "dorintele"! GUESS WHAT???

nu mai vreau sa imi pese.

M'am saturat sa fiu eu mereu cea care sta cu telefonul non'stop in mana,ca sa va explice voua motivele pentru care este bine sa faceti un lucru si sa nu il faceti pe celalalt,ca intr'un final sa aud: "Lasa k tot cum stim noi facem!" Atunci DE CE PUII MEI MAI MA INTREBATI PE MINE???

Si va place sa vedeti cum ma consum,cum ma bag pentru voi,ca apoi ,dupa ce totul e roz -bombon in viata voastra,sa imi ziceti " azi avem treaba..intelegi tu (cu o privire mai mult decat sugestiva de "nici sa nu iti treaca prin cap sa ne deranjezi astazi!")"


Intotdeauna am vrut sa fiu fata buna.Sa ascult pe toti,sa ii ajut,sa ii fac sa inteleaga ca se poate si altfel,nu mereu "interesu'si poarta fesu",vb lu mamaie :) Dar,atunci cand toti te calca in picioare pentru asta,incepi sa te intrebi : "Oare ce fac prost?? " ...Like..DUUUH,vb lu' fuf.."vera iar ai momente de blonda"..Da' fratii mei,pentru ca asa ma obligati sa fiu...

Maine plec in Grecia. Cu gasca,spre norocul meu. Cu putinii oameni care nu se uita stramb la mine,si care,chiar si atunci cand ma judeca,de fapt o fac pentru ca le pasa. Ma duc sa ma distrez si sa uit de toti cei care imi umplu viata de informatii care sunt totally unnecessary. GATA BAAAY!! M'am facut si eu "REA"!! Adica m'am hotarat sa ma gandesc la mine,sa nu mai fiu atat de disponibila,sa nu mai imi arat punctele slabe. Sa nu il mai sun la 4 noaptea pentru ca am avut un cosmar ca pateste ceva. I finally get it : nu e de datoria mea sa am grija de altii,ci sa am grija de mine.

Am dat mereu mult,uneori TOTUL,si ma miram de ce nu primesc NIMIC in schimb. De ce? Pentru ca NU LE PASA! Pentru ca starea mea de continua diponibilitate li seimprima in creier sub forma ideii: "oricum,chiar daca o supar,ii trece.." Hmm...NU! I will not always be here! Si cei care o sa imi ramana alaturi,or sa fie cei pentru care cuvinte precum "prietenie","loialitate" sau pur si simplu "frate" sau "sora" chiar inseamna ceva.

Da,stiu ca multora nu o sa le pese de 'revelatiile" pe care le'am avut eu in postul asta...Dar celor care,intr'adevar ma cunosc ,o sa le pese.

TVB. te stii prea bine,cea pentru care este acest tag. Prea multe certuri si prea multe "momente de blonde"ne leaga ,ca sa mai putem fi vreodata in stare sa ne indepartam. Simbioza,remember?

Cei care raman,raman acolo,chiar daca tec luni sau ani in care nu ai tinut legatura. Pentru ca,o data ce iti intra in structura sufletului,nu mai ies.(Asta ca sa inchei in un mod putin mai optimist si mai lovable.:D)

PS: Lasati commenturi cu ce vreti sa va aduc din Grecia ;) repede,repede,cat fac lista ;)

Un comentariu:

dayDreamer spunea...

Hmmmm...you have a point cu articolul asta. Ma cam regasesc...cel putin in ultimele cateva saptamani :))